SÄSONGEN 2018

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show - In English
Användarvisningsbild
Mange#9658
Blev användare: tis 21 jul 2015, 15:33
Hemort: Farsta

SÄSONGEN 2018

Inläggav Mange#9658 » tor 13 sep 2018, 09:50

Hej Alla

Nu är den officiella hojsäsongen 2018 till ända och jag skulle vilja rikta ett stort tack till er alla som varit med på körningar och event.

Vi inledde säsongen med vår traditionsenliga Stockholm Runt Run.
Vi har haft 20 schemalagda veckorkörningar och några spontanta.
Vi hade en körning till Custom Bike Show i Norrtälje som brukligt.
Vi har deltagit i AVA Biker Day samt Start2Ride där vi gjort reklam för föreningen.
Vi var ett stort gäng från regionen som åkte till Raukträffen i maj.
Vi var återigen med och körde Mälaren Runt och det var även ett gäng som åkte till Norrköping 1/5.
Slutligen så genomförde vi vår sensommarträff med gott betyg vilket var en extra rolig avslutning på säsongen.

Detta var min första säsong som RA och jag tycker att det har varit riktigt kul!
Det är även som så att Krister och Musti har valt att kliva ned som DA nu när säsongen är slut. Jag vill rikta ett riktigt stort tack till dem båda för deras arbete i regionen.

Här näst börjar vi ladda upp för våra pubkvällar på Glada Stinsen. Vi återkommer om mer information när det är dags.
Det är även vi i Stockholmsregionen som är med och ansvarar för VRS monter på MC-mässan på Friends Arena i januari. Här skulle vi uppskatta all form av hjälp med riggning och bemanning så ha det gärna i åtanke. Mer info kommer, naturligtvis.

Återigen, tack alla för en riktigt bra säsong och så hoppas vi att vi kan få njuta av våra hojar i några veckor/månader till innan det är dags för vintervila.
RA Stockholm/Mälardalen
VN 2000 -2006 "Amiralen"
Gitarrist i Sodomisery :twisted:
Farsta, Stockholm

Länk:
BBkod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk

morgan9462
Blev användare: sön 15 mar 2015, 16:11
Hemort: Nynäshamn

Re: SÄSONGEN 2018

Inläggav morgan9462 » fre 14 sep 2018, 21:48

Tack till dig och alla andra i föreningen som tar sig tid att arbeta för oss alla andra, som av olika anledningar inte kan. Ett speciellt tack till er som lämnar sitt uppdrag, tack. Jag hoppas också att vädergudarna låter oss åka hoj till slutet på november, utan långkalsonger.
/ Mogge

Länk:
BBkod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk

Återgå till "Stockholm/Mälardalen"