Östergötland ⇒ Hojrock 2025
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
-
Nicklas11255
- Hemort: Kimstad
Hojrock 2025
Vi är några som tänker åka mot Vårgårda på Onsdag morgon. vet inte hur många från vår region som oxå planerar detsamma.
min plan är avfärd från macken vid E4ns avfart vid Norsholm ca kl. 08;00 för att ha tid på oss och ändå komma skapligt i tid dit.
Om flera har samma planer så skriv i tråden var och cirka när ni vill ses för gemensam färd.
min plan är avfärd från macken vid E4ns avfart vid Norsholm ca kl. 08;00 för att ha tid på oss och ändå komma skapligt i tid dit.
Om flera har samma planer så skriv i tråden var och cirka när ni vill ses för gemensam färd.
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
-
GöranJ11238
- Hemort: Svärtinge
Re: Hojrock 2025
Jag kommer till Norsholms macken vid 8.
//GöranJ
//GöranJ
| Dölj inläggslänk |
-
Nicklas11255
- Hemort: Kimstad
Re: Hojrock 2025
OBSERVERA!!
Ändrad rutt och tid..
Klockan 07:00 från circelK i Finspång.. och rutten kommer gå på västra sidan om vättern via askersund och neråt..
detta för att försöka undvika det åsk och regnoväder som kommer in imorgon från öster. åtminstone minimera tid i oväder.
Ändrad rutt och tid..
Klockan 07:00 från circelK i Finspång.. och rutten kommer gå på västra sidan om vättern via askersund och neråt..
detta för att försöka undvika det åsk och regnoväder som kommer in imorgon från öster. åtminstone minimera tid i oväder.
| Dölj inläggslänk |