Region Sydöstra har upphört och delats upp på regionerna Syd respektive Småland.
Kategorin är ett låst arkiv. - Det går inte att skriva här!
Kategoriregler
Region Sydöstra har upphört och delats upp på regionerna Syd respektive Småland. - Kategorin är nu ett arkiv. – Inga nya trådar eller inlägg kan skapas.
► Visa/Show In English
Region "Sydöstra" has ceased and been divided into the regions "Syd" and "Småland". - The forum is now an archive. - No new topics or posts can be created.
NYÅRSFEST I IRE, BLEKINGE
Vi inbjuder till en Nyårsfest i Irestugan att fira in det nya året 2013.
För en summa på 100 kr bjuds det på fest natten lång. Vi har tänkt att det skall bli knyte (knytkalas) så ta med mat och dryck för kvällen.
fyrverkeri, skumpa och frukost samt hyra av lokal ingår i dessa 100 kr.
Klart man vill vara med. (Det har ju gått bra de andra åren....)
Jag tar väl med en Janssons i vanlig ordning?
Hittar gör man väl vid detta laget. Håller tummarna för underlaget. Det brukar ju vara kallt som i Lappland, där i Blekinges mörka skogar.
Tackar på förhand. Hoppas det blir bra uppslutning.
Skål & Gott Nytt År.
PS. ♣ Utan tvekan är man inte riktigt klok. ♣ (Tage Danielsson) ♥
Berne #3859 ♂
Det blir fest (naturligtvis) Vi blir så många att vi får plats i vårt hus. Det betyder att jag står för maten o att vi splittar notan på plats.
Låter bra va?!
Hjärtligt välkomna ni som anmält er till vår
TRADITIONELLA NYÅRSFEST I IRE
"Vulcanexpressen",
Anna #2166
Kramar till alla goa VRS gummor och gubbar.
Ett stort tack för en jättetrevlig nyårs fest o god mat . Och den trevliga underhållningen som vissa bjöd på . Och tack för er gästfrihet . Med vänlig hälsning, Tord o Eva
Robban, bättre sent än aldrig är alltid ditt ledord, eller??
Ja det var lite dagis över det hela, så pass mycket att den minsta deltagaren somnade och vi fortsatte sjunga barnvisor så mycket vi orkade. Vi tackar familjen Roth o då fr.a Ina för en helt underbar kväll. Trodde jag skulle dö av grin (skratt för norrlänningar)
"Vulcanexpressen",
Anna #2166
Kramar till alla goa VRS gummor och gubbar.