Västmanland ⇒ Gemensam körning till Faluträffen
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
- Tony#5063
Gemensam körning till Faluträffen
Hej
Eftersom jag har skadat tummen så kan jag troligtvis inte köra MC till Falun nästa helg utan det får bli bilen för våran del.
Om ni vill sammanstråla någonstans och köra gemensamt upp till Falun så skriv det gärna i den här tråden. Det kommer Vulcaner från Stockholm, Nykvarn, Norrköping, Katrineholm och Arboga.
Plus några från dalarna också.
Incheckning på Falu fängelse är 15.00 till 18.00, eller efter överenskommelse med dom i receptionen.
Falu Fängelse Vandrarhem
Villavägen 17
791 37 Falun
Telefon 023-79 55 75
Vi ses där
Eftersom jag har skadat tummen så kan jag troligtvis inte köra MC till Falun nästa helg utan det får bli bilen för våran del.
Om ni vill sammanstråla någonstans och köra gemensamt upp till Falun så skriv det gärna i den här tråden. Det kommer Vulcaner från Stockholm, Nykvarn, Norrköping, Katrineholm och Arboga.
Plus några från dalarna också.
Incheckning på Falu fängelse är 15.00 till 18.00, eller efter överenskommelse med dom i receptionen.
Falu Fängelse Vandrarhem
Villavägen 17
791 37 Falun
Telefon 023-79 55 75
Vi ses där
MVH
Tony Kvarnryd
Tony Kvarnryd
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- KERSTIN#5693
Re: Gemensam körning till Faluträffen
Bjarne o jag kommer inte iväg förrän tidigast 11. Vi ses i fängelset.
KERSTIN#5693
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- AnnSofie#7499
- Hemort: Åby Norrköping
Re: Gemensam körning till Faluträffen
Vi ses där. Vet ej när vi kommer iväg.
Ann-Sofie #7499
Åby Norrköping Östergötland
Åby Norrköping Östergötland