HojsnackOm någon är intresserad..

MC-relaterade diskussioner. Övrigt behandlas i "Ordet är fritt"
Kategoriregler

Här kan du lägga upp trådar och göra inlägg om allt hojsnack som inte hör hemma i någon annan kategori. – Men det måste vara hojrelaterat!

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
michael#2855
Inlägg: 485
Blev medlem: mån 27 nov 2006, 14:45
Ort: Hillerstorp

Om någon är intresserad..

Inlägg av michael#2855 »

Hej!

Jag kontaktar er MC-klubb för att höra om ni tror att det finns personer i er klubb som är intresserade av att vara MC-förare på cykelbanan i samband i med genomförandet av triatlontävlingen Ironman 70.3 Jönköping som i år går av stapeln den 18 september. MC-förare behöver vara tillgängliga fredagens eftermiddag/kväll samt lördagen. I bifogad pdf finns översiktlig beskrivning. ERsättningen är 18:50 kr/mil, samt 400 kr, det är ett symboliskt belopp, men ett spännande och roligt sammahang. Av totalt 25 MC-förare återstår 10 platser för mig att besätta.



Vi söker också personer som har intresse av att hjälpa till med domaruppdrag (de åker med MC-förare) osv. Kanske har någon i er förening varit med på liknande ordonans- och domaruppdrag tidigare? Är man intresserad av att vara "Vanlig" funktionär utmed sim, cykel eller löparbanan, så är man också välkommen så klart! Då handlar det om trafikvaktsuppdrag och liknande.



Cykelbanans sträckning är från centrala Jönköping till Huskvarna via Skärstad, Bunn, Harida/Vireda, Svarttorp, Lekeryd, Hakarp och in i Huskvarna-Jönköping igen.



Om ni kan hjälpa mig att sprida information om att vi rekryterar MC-förare så får ni jättegärna göra detta.



Personer som vill vara funktionärer kan antingen själva gå in på https://ikhp.funktionaren.se och registrera sig själva i portalen och sedan boka sig på passet som heter MC-förare. Det går också bra att kontakta undertecknad direkt om man har frågor - eller vill anmäla intresse.



Tackar å det varmaste på förhand!



Vänliga hälsningar

Anna Kim-Andersson

TeamLeader Volunteer för IKHP och, Ironman 70.3 Jönköping

0708-205010

ironman@ikhp.se
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Michael#2855

^^Vn 2000^^

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk