Åkte till dynamitebike i Eskilstuna igår och handlade elen till hojen. Blinkers med integrerade bak/bromsljus, miniblinkers fram, resistorer till dessa fyra samt skyltbelysning till sidomontaget 🙂
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Henke#9920
DA Närke
Jag lider av kleptomani, men när det blir riktigt illa så tar jag något för det.
Nu är det ganska exakt ett år sedan jag köpte bågen och nu börjar den faktiskt ta form! Delarna borde komma från lack vilken dag som helst, sedan blir det till att skrida till verket!!
Henke#9920
DA Närke
Jag lider av kleptomani, men när det blir riktigt illa så tar jag något för det.
Nu är hojen premiärstartad med lite varierande resultat. Har slagit rekord i avgasknall tror jag, men det får bli en annan dags bekymmer då batteriet tog slut innan jag han få fart på maskinen. Men det finns hopp om att köra till påsk!
thomsen#5428 skrev:Det tar sig Henke.
Kul att följa det här.
Tack! Man lär sig massor, första gången jag ger mig på något sådant här alls så det är riktigt skoj.
Sedan när jag känner mig hyfsat nöjd så ska jag till hösten när säsongen är slut plocka ned allt och lämna in det för 'riktig' lack tänkte jag .
Kan dock inte riktigt bestämma mig för vad det ska bli för färg, men jag funderar på gunmetal + mattsvart. Kunde nog vara snyggt.
Tur att jag har en stund på mig att fundera
Det är med färgval känner jag igen alltför väl
Har mentalt lackat om hojen i de flesta både möjliga och omöjliga färger. När jag sen gick och linkade efter en benoperation förra sommare så blev regeringen tillräckligttrött på att ha mig hemma så jag gick ut i garaget (läs tvingades) och blåste på svart grund. Ringde till hotrodswede och fick hem lite flake.
Jag hade att göra i ett par månader och frugan dammsög flake i tre