Hälsningar Mats å Barbro
Värmland ⇒ Värmland till Apen
Kategoriregler
Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.
► Visa/Show In English
-
Mats Olsson 5295
Värmland till Apen
Värmland till Apen kan det vara något? Funderar någon i Värmland på detta eller är det bara jag som tänker i Tysklands banor, vore kul att veta. Skriv lite på forumet, försök å bli lite aktiva även när det inte är säsong, i nuläget är det bara jag å Kaxe som ritar ner någon rad i bland, vore kul att läsa lite ifrån er även om ni inte har något annat att skriva än att ni tycker vintern är skit för det tycker jag också
Hälsningar Mats å Barbro

Hälsningar Mats å Barbro
| Länk: | |
| BB-kod: | |
| HTML: | |
| Dölj inläggslänk |
- Hans-Åke 4961
När i sommar ? vet tyvärr inte när vi har semester men det låter som en kul ide
| Dölj inläggslänk |
-
Mats Olsson 5295
apen
Kolla överst på Vulcan riders, finns bokningsanmälan å datum å hela köret, jaga gärna liv i flera Värmlännigar, kolla forumet, kom med ideer om andra åk å annat gött vi kan hitta på till våren å sommaren.
Ha det gött.
Hälsningar Mats å Barbro
Ha det gött.
Hälsningar Mats å Barbro
| Dölj inläggslänk |
-
Customhasse 4816
För min del har jag en del saker jag väntar på, innan man kan bli lite mera aktiv. Kläder och pengar. det suger hårt när dessa fattas.
När detta löst sig, tänkte jag bli lite mera aktiv i alla fall.
En annan sak, som jag vet många tycker är trist när man tar upp, men som faktiskt sätter käppar i hjulen, är dessa förbenade avstånd till allt.
Man bor ju som en eremit i skogen. Tex.skulle man vilja dyka upp på GM Karlstad nån kväll, då blir det tufft, speciellt om man jobbar till 4 eller 5.
12 mil skall avklaras, trött å jävlig. Kanske det blir lättare sedan, med bra kläder etc..
När detta löst sig, tänkte jag bli lite mera aktiv i alla fall.
Man bor ju som en eremit i skogen. Tex.skulle man vilja dyka upp på GM Karlstad nån kväll, då blir det tufft, speciellt om man jobbar till 4 eller 5.
12 mil skall avklaras, trött å jävlig. Kanske det blir lättare sedan, med bra kläder etc..
| Dölj inläggslänk |
- Herman#4271
Senast redigerad av Herman#4271 den lör 16 jan 2010, 09:43, redigerad totalt 2 gånger.
Herman#4271
VROC #31933
Dorotea
Södra Lappland
VROC #31933
Dorotea
Södra Lappland
| Dölj inläggslänk |
-
wisslan#4649
Stockholm har i alla fall funderingar på en rutt som går via värmland och halland ner till Apen.
Kanske läge för samkör.....
Kanske läge för samkör.....
| Dölj inläggslänk |
-
Mats Olsson 5295
apen
Hej Wisslan
Det skulle vara gör gött om vi kanske kunde åka en samkörning om man kan komma överens om vägval å sådana saker, en del vill åka färja å det vill inte jag, jag vill åka bron, en upplevelse i sig för jag har inte åkt den än, men va fan vi kan väl spåna lite så ser vi vad det blir det är aldrig fel. Vi skall ha planeringsmöte med Ra Värmland till veckan, skall känna lite på dom då.
Hälsningar Mats å Barbro Värmland

Det skulle vara gör gött om vi kanske kunde åka en samkörning om man kan komma överens om vägval å sådana saker, en del vill åka färja å det vill inte jag, jag vill åka bron, en upplevelse i sig för jag har inte åkt den än, men va fan vi kan väl spåna lite så ser vi vad det blir det är aldrig fel. Vi skall ha planeringsmöte med Ra Värmland till veckan, skall känna lite på dom då.
Hälsningar Mats å Barbro Värmland
| Dölj inläggslänk |