Sida 1 av 1

Tur till årsmötet

Postat: tis 16 jun 2026, 15:44
av ulf#9121
Lördag 27/6 kl. 08.25 åker jag från Biltema Falköping
till Tångahed och årsmötet.
Någon som vill haka på? Skriv i så fall en blänkare.
:D ulf

Re: Tur till årsmötet

Postat: fre 19 jun 2026, 20:36
av Jan-Åke9335
Klart vi ska till årsmötet, ses 08.25 :D

Re: Tur till årsmötet

Postat: sön 21 jun 2026, 09:54
av Mulle11822
Jag åker med.

Re: Tur till årsmötet

Postat: mån 22 jun 2026, 21:50
av Lennart#10464
Jag kommer

Re: Tur till årsmötet

Postat: fre 26 jun 2026, 07:32
av Janne#7307
Kommer