Tur till årsmötet
Postat: tis 16 jun 2026, 15:44
Lördag 27/6 kl. 08.25 åker jag från Biltema Falköping
till Tångahed och årsmötet.
Någon som vill haka på? Skriv i så fall en blänkare.
ulf
till Tångahed och årsmötet.
Någon som vill haka på? Skriv i så fall en blänkare.