Sida 1 av 1

Liten möhippegrej

Postat: ons 17 jun 2026, 10:27
av Janne#11399
Hej!
Jag söker ett gäng stora, snygga hojar till en möhippa som en arbetskamrat anordnar på eftermiddagen den 3/7. Vi skall komma och hämta upp den blivande bruden på hennes jobb på Sveavägen (hon vet inte att det skall ske) och köra henne och hennes kompis i konvoj till Stadshuskajen där de skall hoppa på en båt.

Hör av dig om du vill vara med, det blir en upplevelse för dem!
Janne
0709-371389

Re: Liten möhippegrej

Postat: tis 23 jun 2026, 16:52
av Janne#11399
Hej!

Tyvärr har möhippans boende blivit avbokat så körningen blir lördag morgon 4/7 (!) istället från Spånga till Gröndal. Lite längre tur men kanske inte superkul tidpunkt.
Samling någonstans i Spånga runt 0800.

Hojta om du vill vara med.
0709-371389