SkaraborgSäsongen är igång!!!

Kategoriregler

Här ska trådar och inlägg handla om körningar och träffar som regionen arrangerar samt andra regionspecifika frågor.
Trådar om körningar och träffar som är intressanta för mer än ett fåtal medlemmar i andra regioner ska i största möjliga mån även publiceras i kategorin "Träffar Rally".
Andra trådar som rör mer än bara denna region ska publiceras i andra lämpliga kategorier.

► Visa/Show In English
Användarens profilbild
Roffe7808

Säsongen är igång!!!

Inlägg av Roffe7808 »

Då får man anse att säsongen 2013 har börjat :D .
Som vanligt när MC Kompaniet har sitt öppna hus så är vädret bistert men soligt. Många besökare även på hoj fast lite få Vulcaner. Men en guldstjärna i protokollet till Svenne med Böna på pallen som kört från Alingsås i solskenet, men det var kallt tyckte dom :shock: :shock: .
Träffade flera Vulcan åkare som inte var med i VRS som fick info om villka vi är och vad vi gör.
Detta gav två nya medlemmar "so far" hoppas och tror att det blir flera.

HÄLSAR
Bengt och Kerstin Axelsson från Skövde, VÄLKOMMEN till Sveriges bästa Hojförening.
OOOPPPSSS Jag missade att vi har ytterligare en ny i gänget.
Rolf Gustafsson 8727 från Blidsberg som blev medlem 17/3.
Senast redigerad av Roffe7808 den mån 08 apr 2013, 09:47, redigerad totalt 1 gång.
Roffe#7808
VN 1700 CT

En E Sum En E
Nä En Ente Ble Sum En Sulle

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
Flingan8360

Re: Säsongen är igång!!!

Inlägg av Flingan8360 »

Äntligen!
Ja, nu träffade jag ER tjejer som jag efterlyst. Hoppas vi ses igen på diverse turer m.m.
Vore kul om ni oxå ville "snacka" lite här på forumet.
Vi träffade en hel del som inte var medlemmar än, men jag hoppas Ni kommer med i gemenskapen och följer med på turer och träffar.
Vi SES! :wink: :D
Fånga dagen i morgon kan det vara försent

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Användarens profilbild
svenne 8583

Re: Säsongen är igång!!!

Inlägg av svenne 8583 »

tack roffe o flingan de va trevligt o få träffa er o de va ju lite småkyligt men när vi kom till väring va det bara värme vi mötte tack hälsar svenne/anette larsson :D :D :D
kawasaki vn 1500 1995

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk
Skriv svar Föregående trådNästa tråd