TeknikfrågorProblem

Allt om hojen
Kategoriregler

Trådar och inlägg här ska vara frågor, tips, råd med mera och handla om teknik, tillbehör eller andra prylar för våra hojar.

► Visa/Show In English
oddson10114???
Hemort: Norra Rörum

Problem

Inlägg av oddson10114??? »

Hej , jag har en kawasaki vn 1500 års 1997
som jag har lite problem med.Tänkte kanske någon kunde hjälpa med goda råd.Det började när vi var ute och körde med att hacka och spotta det gick inte att gasa vi hankade oss hem,jag bytte bensin filter plockade av förgasaren gjorde den ren blåste alla munstycken ,bytte bensinpumpen och slangar,startade upp den fungerade perfeckt vi var ute och körde ca 3mil då bara dog den .In till sidan plockade av hastighetsmätaren då kan man se att bensinfiltert är tomt ingen bensin kom fram ringde bärgare fick hem den plockade av tanken blåste ventilationen i tanken då upptäckte jag att bensinpumpen var tyst när jag monterade den så knackade den fram bensin till filtret var fullt
jag plockade av den och blåste den korkat men så var det monterade den nu knackar den men ingen bensin kommer fram jag har beställt en ny
Bettan har gått 3500mil det är inget för en skönhet så min fråga är kan någon tipsa mig eller var jag kan vända mig för svar
( hade en tanke på reläet men jag kan inte hitta var det sitter??eller hur det ser ut)

jag vet det blev ett långt brev tar tacksamt emot tips( oddson10114)

Länk:
BB-kod:
HTML:
Dölj inläggslänk
Visa inläggslänk