

Hej Vulcaner! 🖤
Många har redan anmält sig och säkrat sin plats som volontär på Hojrock 2025
Vi är så fantastiskt glada över att så många ställer upp och jobbar! Nu är alla pass så gott som bemannade, vi har bemanning så alla scheman går ihop 💪Men för att säkra upp så vi får lite mer luft i arbetsschemat, och för att säkra eventuella återbud så behöver vi några till.
Det gäller onsdag-söndag (V.30)
Vad jag behöver veta:
*Mailadress och mobilnummer.
*Om ni behöver boende eller om ni tar med eget? (Husbil-husvagn-tält)
*Ev matallergier?
Sedan, finns det någon/några som har behörighet för hjullastare? Antingen någon helt ny anmälan, eller om det är någon av er som redan har anmält sig, meddela mig så fort du/ni kan, om du/ni kan ställa upp och köra denna maskin! 😊💪
Detta gäller hela vecka 30, söndag-söndag.
Och även du som inte är Vulcan är givetvis välkommen med din intresseanmälan!
Skicka din anmälan till mig och säkra din plats du med på Hojrock 2025!
Frågor o funderingar, hör bara av er till mig.
Välkommen med din anmälan till HOJROCK!
Anmälan skickar ni till mig på mail
(Som volontär får du mat/logi/hojrockpass)
Ha det så gott, ta hand om er och varandra!
🖤💛
Med vänlig hälsning
Pia Åström
President Vulcan Riders Sweden
Vice Träffgeneral Hojrock