Hej, då kan du anmäla dig till Region Syds Julbord, mer info om Julbordet hittar du här.
Pris för Julbordet är 595:-/person och önskar man Julbord, övernattning i tvåbäddsrum samt en ordentlig frukost dagen efter så är priset 1125:-/person.
PM via VRS Forum, mejl till mig, via Messenger ... ja, alla sätt fungerar så återkommer jag med betalningsinfo.
Sista dag för anmälan är den 25/11.
Ha det bra, vi ses.
Hälsningar,
Anders, VRS RA Syd