
Hej,
Så har det även blivit dags att säga stort tack till Leif Ericsson för många goa år som DA i Region Göteborg när han nu väljer att lämna sitt uppdrag inom VRS, vi ses på vägarna.
Hälsningar,
Ulrich, RA Göteborg

Hej,
Så har det även blivit dags att säga stort tack till Leif Ericsson för många goa år som DA i Region Göteborg när han nu väljer att lämna sitt uppdrag inom VRS, vi ses på vägarna.
Hälsningar,
Ulrich, RA Göteborg