
Hej, vi vill gärna tacka Kim Caspersen för tiden som DA i Syd när han nu väljer att lämna sitt uppdrag inom regionen.
Stort tack! Rolf, RA Syd read more..

Hej, vi vill gärna tacka Kim Caspersen för tiden som DA i Syd när han nu väljer att lämna sitt uppdrag inom regionen.
Stort tack! Rolf, RA Syd read more..